Java

Josef Chomyn chomyn at dcit.cz
Sun Mar 10 16:04:21 CET 1996

Dobry den,

> S Javou teprve zacinam, takze mozna pro nekoho primitivni dotaz :
>
> dejme tomu, ze mam nejaky CLASS, na ktery bych rad udelal odkaz primo
> v Netscapu. Dam tedy do HTML stranky prikaz <APPLET CODE="neco.CLASS">
> Az potud je to jasny. Ale pak musi nasledovat sekce parametru a
> nastavovani jajich hodnot <PARAM NAME="parametr" VALUE="hodnota">.

Pokud ten applet nepotrebuje zadne parametry, pak tagy <PARAM...> nejsou
potreba.

> A ted jde o to, jak ja u nezdokumentovaneho CLASSu zjistim, ktere
> parametry muzu pouzit (jejich nazvy a pripustne hodnoty). Ja se
> zkousel podivat do zdrojaku k tomu CLASSu, ale nic jsem nenasel (coz
> ovsem neznamena, ze to tam neni - ja spis nevim, pod cim to hledat.)

Pokud mate zdrojak (tedy soubor neco.JAVA), pak je asi nejlepsi zacit
v metode init() a hledat volani metody getParameter ("parametr"),
protoze to je prave ten zpusob, jak si applet prevezme parametry z
HTML dokumentu.

S pozdravem
J.Ch.