lanprojekt.cz ?

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Thu Mar 14 15:07:26 CET 1996

> A hele, tak nejsem sam :-) komu to nejde. Bohuzel si nemuzu moc vyskakovat,
> protoze jsem pripojenej pouze skrz uucp :-(

  Mam dojem, ze jim upgradujou linku. Tak asi proto.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *