hacker - oprava

Fikacek Jan fikacek at pteryx.natur.cuni.cz
Thu Mar 14 20:50:53 CET 1996

	Vazeni,

	minulou zpravu jsem poslal ve formatu, ktery precte Zmail na SGI, takze
ted tuhle malou chybicku napravuju.

Date: Fri, 9 Feb 1996 10:36:23 GMT
From: komanek at prfdec (David Komanek)
To: mmokrejs at prfdec
Subject: Zodiax
Cc: fikacek

kl050-kvd-pc04.pef.zcu.cz sentinel

-rw-r--r--    1 danek    user          62 Jan 26 14:50 .rhosts
-rw-r--r--    1 jezek    user          63 Jan 29 15:34 .rhosts
-rw-r--r--    1 ruze     user          35 Jan 26 14:50 .rhosts
-rw-r--r--    1 OutOfBox demos         35 Jan 26 14:54 .rhosts

Feb  8 10:58:48 5E:pteryx rshd[14249]: zodiax at prfdec.natur.cuni.cz as
zodiax: un
known login. cmd='-i'
Feb  8 10:58:59 5E:pteryx rshd[14262]: zodiax at prfdec.natur.cuni.cz as
zodiax: un
known login. cmd='csh -i'

  Ahoj Martine :-)

  udelal jsem par vypisu ze souboru a tak pod. Vezmeme to od konce :

  8.2. se zodiax prihlasoval pres sluzbu "remote shell", zda se ze
neuspesne. K tomu, aby se mu to povedlo, by musel lezt na nejakeho
uzivatele, ktery ma vhodne upraveby soubor .rhosts - takze prikladam vypis
lidi, u nichz takovy soubor existuje.
  Prvni radek tohoto mailu je obsazen v kazdem ze jmenovanych souboru
.rhosts. Zajimava adresa, ze jo ? Z tehle adresy se k tem 4 lidem lze
logovat, propujcene heslo je 'sentinel' ... :-)
  Ostatni uzivatele pteryxe .rhosts nemaji, takze to nevzniklo automaticky.

Login name: ruze                        In real life: Alice Ruzickova
Directory: /usr/people/ruze             Shell: /bin/csh
Last login at Fri Jan 26 14:50 from UNKNOWN at CH-5.natur.cuni.cz
No Plan.

... a tenhle vypis ukazuje, odkud se logoval "kdosi" na ucet Alice
Ruzickove, ktera se na pteryxe zatim jeste niokdy neprihlasovala.
Napadna shoda - zodiax mel ten patek odpoledne HPV v ucebne na chemii.

                                         David