BinHex

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Mon Mar 18 12:22:09 CET 1996

>svete,

>Kodovani BinHex pochazi snad z Macu, takze oznaceni je casto zavadejici:
>Na FTP archivech se nachazeji (de)kodovaci programy oznacene casto
>zmatene jako pro Mac. Jsou ale umisteny v adresarich / podstromech
>tykajicich se DOSu a jsou to programy pro DOS.

Mea culpa

Zmatlo me to oznaceni 1.3, kdyz v zahlavi kodovaneho souboru pise o 4.0 a v
archivech se u Mac verzi pise rovnez o 4.0.

Samozrejme jsem zkousel rozbalit inkriminovany soubor i tak (jeste nez jsem si
postezoval v konferenci), ale shoda nahod vedla k neuspechu. Delal jsem to pro
nekoho jineho a dostal jsem soubor uz bez hlavicky. Jenze jsem si neuvedomil
nebo nevsiml, ze zacinal prazdnym radkem. Takze mi to pokazde misto dekodovani
zakodoval na kvadrat.

Moc se mi sice nelibi, ze program, kde v menu vyberete volbu dekodovani se
stejne rozhodne sam podle prvni radky vstupniho souboru, misto co by vas treba
informoval, proc vam nemuze vyhovet, ale co se da delat. Doufam, ze na to aspon
nezapomenu, az mi zase nekdo po takovem pul roce neco prinese.

Takze diky za navodne postrceni

Martin Postulka