WinPmail & cestina

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Fri Mar 22 09:00:45 CET 1996

18 Mar 96 v 19:06, Michael Macek napsal:

> Vazeni netaci,
>   nevite, zda jde prinutit WinPmail, aby korektne zobrazoval a odesilal
> maily kodovane v cestine dle ISO 8859-2 misto kodovani Wokenic?
>
>   V distribuci winpmailu jsem sice nalezel nejake prekladove tabulky, ale
> jiz zadnou dalsi dokumetaci, ktera by rikala co a jak, jsem nenasel.

Postup je nasledujici:

1) 	V souboru PMAIL.INI zmenite nasledujici polozku (treba notepadem)
	na hodnotu:
	Default MIME character set                = ISO-8859-2

2)	V ceskem Internetu (napr. na ftp.fee.vutbr.cz v adr.
	/pub/msdos/pmail/local)vyhledate soubor PCPAG283.ZIP. Z nej vezmete soubor
	WPM-LMTT.EE (tabulka pro kodovani MIME), prejmenujete na WPM-LMTT.RSC
	a vlozite do adresa, kde mate WINPMAIL.EXE.

3)	Restartujete Pegasa.
	Pri psani noveho mailu zvolte ve volbe Special (po leve strane): Use MIME
	encodings for Internet and local mail.

Funguje to tak, ze kdyz napisete cely mail bez jedineho ceskeho znaku
(resp. nad ASCII 127) bude odeslan jako CHARSET=USASCII, takze ho prectou
i ti, co MIME ve svem maileru nemaji. No a kdyz budete psat cesky, dopis
bude zakodovan a vsichni, kteri maji svuj mailer nakonfigurovan tak, aby
bral  ISO-8859-2, zbrazi se jim spravne cesky.

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545641 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *