IP pro standalone

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Tue Mar 26 03:01:37 CET 1996

Dne 25 Mar 96 v 11:51, Michal Kocer (Michal Kocer) uvedl(a):
> Dobrz den,
> existuje, prosim, nejaka doporucena IP-adresa pro zcela nezavyslou
> sit (napriklad skolni laborator), na niz chci provozovat TCP/IP?
> Samozdrejme, ze u te skolni laboratore "hrozi" pripojeni na Internet
> a spravce by nerad, aby v pocatcich dochazelo k nejakym nepredlozenostem,
> tj. doplikaci IP adres na siti...
> Predem dekuji
>             Michal K.

    Na to existuje jednoducha odpoved, ktera zaznela v teto konferenci velmi
nedavno a tak ji jen forwarduji zpet ...
Necht je vam to k necemu ...

                                            Dan Lukes

Dne 19 Jan 96 v 15:25, Michael Macek uvedl(a):

> Jde o IP adresy specifikovane  v RFC1597 nazvanem Address Allocation for
> Private Internets.
>
> Konkretne se jedna o tyto adresy :
>         10.0.0.0        -   10.255.255.255
>         172.16.0.0      -   172.31.255.255
>         192.168.0.0     -   192.168.255.255
>

> Zdravi
>    Michael Macek
>    Czech Net (Luko s.r.o.)

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ