Drivers na Inetu

rsh at bajt.cz rsh at bajt.cz
Tue Mar 26 04:22:49 CET 1996

IP>Ja bych se zase zeptal, pro co by ty drivery mely byt.

IP>                                       Tomas Hajny, XHajT03 at vse.cz on Intern

Potrebuji drivery na samotnou podporu scaneru dextra, ale zajimal me i
nejaky lepsi soft. pro rozp. textu (jestli se nepletu, tak OCR),
stahnutelny z toho hledaneho serveru.
Jestli ma otazka mirit na konkretni typ device, tak je jim Dextra DR-3GP

        Network Administrator
        Rene S. Hosek
        CSPL, a.s.
        tel. +42-0412-561432