Novel x Inet (Komerce na Inetu)

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Mar 26 09:46:29 CET 1996

> No prave - VMS neni UNIX ?

VMS opravdu neni Unix a nebeha na earn.cvut.cz - to je IBM mainframe s
operacnim systemem VM.

VMS je OS od Digitalu, ktery behal na VAXech a nyni i na Alphach
(OpenVMS). V nasich krajich byl driv provozovan na SMEPech pod krycim
nazvem VOS (Viceulohovy Operacni System).
Jednim z jeho autoru je David Cutler, ktereho pak MS ziskal pro
praci na Windows NT. Tim nechci VMS nijak pomlouvat, je to opravdu
stabilni a bezpecny system.

Krome PVT a Investicni banky bezi na VMS i tato konference, coz je myslim
dobra reference.

   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit s.r.o. ____