Predplatne casopisu CONNECT!

Michal ORAVA M.ORAVA at zlin.vutbr.cz
Tue Mar 26 11:48:40 CET 1996

Vazeny pane sefredaktore,

dekuji za odpoved na reklamaci predplatneho casopisu CONNECT! a
verim, ze timto bude cely problem vyresen. Zaroven mi, prosim,
prominte oznameni do konference NET. V zajmu objektivity tam posilam
i tento dopis jako doklad, ze urgence byly nakonec uspesne...
Omlouvam se tedy Vam i Vasemu casopisu a tesim se na dalsi zajimava
cisla.

> Prosim, aby jste priste kontaktoval nekoho z redakce (Kamin,Vanek),
> pripadne z oddeleni predplatneho (Ciglerova) a inzerce (Srostlikova)
> telefonicky.

OK, ovsem mozna by stalo za to uvadet v tirazi casopisu i e-mailovy
kontakt na oddeleni predplatneho.

                                        Michal ORAVA