Mail

prosper at ova.pipex.cz prosper at ova.pipex.cz
Wed Mar 27 18:29:03 CET 1996

   Dobry den
jiz jsem psal v teto konferenci o problemu distribuce Internetovske
posty v ramci firmy, ktera pouziva Novell a WfW. V soucasne dobe se
mi stalo, ze mi Pegas mail umoznil poslat mail lidem ve firme a
dostal jsem se na ne pomoci funkce Local user, kde byli jednotlivi
uzivatele nadefinovani. To se mi povedlo jenom JEDNOU. Ted kdyz se
podivam do adress booku local uzivatelu, tak tam nejsou nadefinovani.
Zajimalo co jsem v tom udelal, ze mi dovolil mail videt local user.
Nevite nahodou?
* Prosper Tarding a.s. Ostrava
* trading company
* Petr Oliva, administrator of access to the internet
* e-mail: prosper at ova.pipex.cz
* voice:  +42-69-54019
* fax:    +42-69-3-6625174