NETSCAPE for DOS

Jaroslav Hampl hampl at ttc.cz
Tue May 28 08:41:03 CEST 1996

> Hi,
>
>     mam mensi problem a neviem kde je chyba. Mam pod MS Win 3.11
> nainstalovany Trumpet a Netscape 2.02. Ked surfujem po internete, tak
> na niektore adresy sa dostanem v pohode (az na cas). Ale na niektore
> stranky sa pripaja cely cas a nic (ani nepadne a ani sa nepripoji) po
> niekolkych minutach to nevydrzim a zrusim to. Pritom ked to skusim z
> napriklad Lynxu, tak sa pripojim v pohode (dokonca aj z toho isteho
> netscapu ale verzie pre Unix). Pritom tieto adresy su velmi blizko.
> Konkretne nefunguje napr.: www.eunet.sk, www.pcrevue.sk, www.kio.sk,
> [...]

Nevim, ale me se to chova podobne, dostupnost nekterych URL pod
Netscapem pro MsWin je velmi problematicka, zatimco pod Lynuxem
se na ne dostanu temer bez problemu, stejne tak s DosLynxem, ktery
pouziva packet driver na stejnem PC , proto jsem si puvodne myslel,
ze na vine je grafika+ pomaly pristup, ale i pri vypnutem natahovani
obrazku v Netscape pro MsWin to nebezi. Zkousel jsem i MSIE se
stejnym vysledkem - pod TCP/IP pro Windows je to proste problem.
 V mem pripade se jedna napr. o http://www.vol.cz/
 nebo http://www.intel.com/. ( prenese se cca 150 bitu a uz ani tuk .)

Jaroslav Hampl
                           Jaroslav Hampl