Adresovani posty do Eunetu

webmaster www at bsf.cz
Tue May 28 12:03:06 CEST 1996

> Server "traveller.dd" se mi nepodarilo najit, nasel jsem pouze server
> "traveller.de" (ns), ale dany uzivatel na nem neni (finger).
> Stahl jsem si z Internetu soubor "inter-network-guide", ve kterem jsou
> popsany zpusoby adresovani posty do jinych siti, ale o Eunetu ani
> zminka.
>
> Dopis adresovany na danou adresu samozrejme nedosel.

Vas problem muze byt nasledujici:
1, Moc bych se divil kdyby existovala domena prvni urovne v Evrope "dd".
Takze slo asi o preklep.
2, Pro spravny chod fingeru by jste mel znat uplnou adresu severu. Ta vase je
pouze domena ale ne name server (ns). Jde to zjistit prez "nslookup", ale jde
o zdlouhavy proces.
3,V ramci prenosu posty je v 99% uplne jedno o jakou sit se jedna. Pokud to
nechodi, tak mate bud spatnou adresu a nebo v horsim pripade nechodi posta na
cilove domene.

						Vlk Jan