NETSCAPE for DOS

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Tue May 28 13:47:17 CEST 1996

Dne 28 May 96 v 8:41, Jaroslav Hampl uvedl(a):

>  V mem pripade se jedna napr. o http://www.vol.cz/

    Tak v tomto specialnim propade by se to dalo vysvetlit - Video On
Line (ja vim, dnes uz Czech On Line) je pripojeno tak sikovne, ze pakety
od vas k nim jdou pres Ameriku (a i tam dost dlouihou cestou) - a spojeni
do ameriky je pomerne pomale - a spojeni na vol.cz tak musi byt
tedy dvakrat pomale (ted treba ping 2,5s, ztrata >50%) ...

Takze mozna mate malou trpelivost a v tomto konkretnim pripade se o
popisovany  problem nejedna ...

                                            S pozdravem
                                                        Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ