Problem s faxmodem kartou

Tomas Hnetila tom at blovice.cz
Tue May 28 22:29:07 CEST 1996

> Dobry den,
>
> znamy ma poprosil o pomoc, cim mozno najrychlejsiu pri odstraneni problemov
> s faxmodem kartou. Faxmodemy (interny 14400 active a externy 14400 elcom) sa
> automaticky pri zapnuti nahodia na mod pevnej linky, treba aby to fungovalo
> normalne. PC bezi s linuxom.
>
> Odpovede navrhy a rady prosim e-mailom. Dakujem.
> --
>  Matus Uhlar, sysadm at Regional node of SANET in Kosice, Slovakia

* Doporucuji prostudovat manual k vasemu modemu *
Vestsina modemu ma tzv. NVRAM kde ma ulozenou svoji konfiguraci,
kterou si natahuje pri zapnuti. Nastaveni v teto pameti se da zjistit
vetsinou prikazem at&v (viz. manual). Nektere modemy se take
prepinaji do modu pevne linky pomoci jumperu nebo switchu.
* Doporucuji prostudovat manual k vasemu modemu *

Nastaveni modemu take muze byt provadeno v pri natahovani linuxu.
Nakouknete do souboru /etc/inittab, /etc/rc.d/*, ....

                    Tom