VOL (bylo Netscape pro DOS)

Robert Hanzlik robi at vol.cz
Wed May 29 10:16:22 CEST 1996

Jan Prikryl wrote:

> Jak ke vol.cz ted pripojene? Nevypada to, ze by pres Milano ... pres
> vlastni satelitni linku? Protoze data jsou na DANTE a pak na
> sprintlink, coz opravu vypada, ze odchazeji nekam do Statu. Pak jsou
> uz jenom IP adresy ... ztratovost 20%, coz je akceptovatelne (pro ty
> Spojene staty) a zpozdeni (ted je bratru jedenact vecer) neco pod dve
> vteriny.
>
> A at se koukam, jak se koukam, Stockholm v tom vypisu nevidim.

Flame : OFF

Koukal jsem se na traceroute z cesnetu a mate pravdu, skutecne to nejde pres
Stockholm. Mame tedy jine nastaveni od nas na *.cz a jine je z *.cz zpet. Kdyz
jdou pakety od nas, tak skutecne bezi cestou :
Praha-Milano-Stockholm-Viden-Praha. Zpet jak jsem zjistil bezi
Praha-Amsterdam-dante.net-sprintlink-Milano-Praha. Polemizovat nad tim, ktera
cesta je/neni lepsi/horsi je dle meho stejne, jako polemizovat nad tim, zda
bylo driv vejce nebo slepice. Krom toho by snad mel v blizke dobe nastat zlom
ve vecech tykajicich se nejen routingu, ale doufam, ze i peeringu s cesnetem a
dalsimy zalezitostmi, tykajicimi se pripojeni VOL.

Bye
        Robi