NIZKE CENY pameti

Lukas Kumpera XKUMPERA at cslab.felk.cvut.cz
Wed May 29 13:44:04 CEST 1996

> Nizke ceny jsem videl take, ale ne tolik. Napiste prosim kde jste videl
> tyto ceny.

4MB  za 1100 s DPH
8MB  za 1990 s DPH
16MB za 5499 s DPH.

Vse na inzeratech od firem na nastenkach ve vstupu do fakulty elektro,
Technicka 2, Dejvice (metro A Dejvicka).

Cena 8MB spadla oproti poslednim cenikum o 500,-Kc (vse s DPH).
Vse jsou SIMM 1|2|4M x 32 bit, 70ns. Tedy bez parity a ne EDO.

                                                    Lukas Kumpera