NETSCAPE for DOS

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Thu May 30 04:00:54 CEST 1996

Vsiml jsem si, ze Navigator se obcas na zacatku "zadrhne". Navenek se to
projevuje tim, ze se vynecha prvni faze, kde se na dolni liste vypisuje
jako prvni informace "...Contacting host...". Kdyz se objevi rovnou
"...Contacted...Waiting for reply..." bez te prvni hlasky, ve
skutecnosti se nic nedeje (tedy asi deje, ale buhvico). V takovem
pripade je dobre rusit "cekani na odpoved" Escapem a obnovovat pokus o
spojeni, dokud se dole neobjevi ta prvni hlaska. Pak to obvykle projde a
spojeni se opravdu navaze.

L. Zajicek