NETSCAPE for DOS

Jiri Novotny novotny at muni.cz
Fri May 31 11:00:09 CEST 1996

> Vsiml jsem si, ze Navigator se obcas na zacatku "zadrhne". Navenek se to
> projevuje tim, ze se vynecha prvni faze, kde se na dolni liste vypisuje
> jako prvni informace "...Contacting host...". Kdyz se objevi rovnou
> "...Contacted...Waiting for reply..." bez te prvni hlasky, ve
> skutecnosti se nic nedeje (tedy asi deje, ale buhvico). V takovem
> pripade je dobre rusit "cekani na odpoved" Escapem a obnovovat pokus o
> spojeni, dokud se dole neobjevi ta prvni hlaska. Pak to obvykle projde a
> spojeni se opravdu navaze.

Uz jsme na to jednou narazili, bylo to u stroju na lokalni siti.
Chovalo se to tak, ze to vetsinou neznalo nejblizzsi www servery.
Uz je to delsi dobu, takze si presne nevzpominam kde jsme to v konfiguraku
NETSCAPE opravili (musel bych se zeptat kolegu), ale souviselo to s DNS. Nekde
je tam volba jestli pouzit synchronni nebo asynchronni DNS a je u toho
dokonce poznamka, ze kdyz to zlobi tak se to ma nejak nastavit - to jsme
take udelali a bylo to v pohode.

						novotny at muni.cz