Cestina pro WIPMAIL

Jiri Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Fri Nov 1 09:53:27 CET 1996

Dne  1 Nov 96 v 9:34, napsal(a) Jiri Glumbik:

>    Omlouvam se, ale mam jeden off-topic dotaz. Pouzivame Pegasus

Priste - na problematiku Pegasus Mailu existuje specielni konference
pmail-cz at fee.vutbr.cz (obsluhuje listserv at fee.vutbr.cz), treba ji za
par let zahrne Martin Bily do sveho FAQ kde ma prehled konferenci
tykajicich se Internetu (a MS Mailu). Krome toho mame take WWW
stranku pro Pegasus
        http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/pmail

> mail pro Windows (WinPmail 2.42),  jsme s nim spokojeni,
> akorat bychom chteli mit uzivatelske rozhrani v cestine.
>    Na FTP archivech jsou pouze ceske moduly pro DOS verzi.
> Existuji vubec ceske moduly pro WINPMAIL ? Kde se daji sehnat ?

Existuji v betaverzi, kterou smim sirit pouze mezi betatestery (a
"nemela" by prijit do rukou konecnym uzivatelum - blbost, ja vim, ale
ja za to nemohu). V kazdem pripade, rozsirovat rady tech, kdo ji
dostali hodlam pouze pod podminkou, ze z dotycneho take vypadnou
nejake informace pro mne - namitky a diskuse k terminologii, Chyby a
nejednoznacnosti v popisech, chybne hot-key, ... Idealni tester by
si dokonce mohl vybrat nejakou stranku z helpu a tu prelozit (obavam
se, ze bez prelozeneho helpu nebudo volne sireni povoleno).

>                                                            Dekuji
Prosim

PS: Je zajimave, ze kdyz se zde neco nadhodi, tak za tyden prijde
znovu takrka stejna otazka....

----
Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Technical University of Brno;
        Fac. off Electrical Engineering and Computer Science
        Department of Computer Science and Engineering
        Bozetechova 2; CZ-61266 Brno; Europe; Earth
tel: +42-5-7275-222; +42-5-43167-322  fax: +42-5-41211141
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Fido: 2:421/13.7