filtr na penize

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Fri Nov 1 15:04:35 CET 1996

>-> provedl jsem mirnou upravu listservu. Od teto chvile se podle
>-> obsahu subjectu a uvodnich radek prispevku snazi rozpoznat,
>-> zda nahodou nejde o dopis s navodem na rychle zbohatnuti.
>-> Ne ze bych vam ty penize nepral :-), ale zdejsi konference
>-> jsou preci jen o necem jinem.
>
>Mohli by ste sem poslat podrobny popis ako na to ? myslim ze sopravcov
>mnohych listserverov bude tesit ked si to urobia tiez.

Je to velice jednoduche. Mam seznam retezcu, jako jsou $$$,
money, cash a podobne. A hledam, zda se nektery z nich vyskytuje
v subjectu nebo na prvych asi 4 radkach prispevku. Po analyze
prispevku z posledni doby jsem dosel k zaveru, ze tento trivialni
test na to bude stacit.

Netusim, zda a jak se nejaka podobna kontrola da udelat
i na jinych typech listserveru.

Martin Bily