zmena

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Nov 5 01:21:00 CET 1996

			Dobry den !
According to Dan Lukes.

> Dne  5 Nov 96 v 0:17, Juraj Panko uvedl(a):

>   Za "URL=" lze zapsat nejen relativni odkaz, ale i kompletni URL ...
Ano, ale mne to nefungovalo. Chyba bola trivialna:
namiesto:
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="5 ; URL="http://server:port/soubor.html">
som napisal:
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="5 ; URL=http://server:port/soubor.html">

a bolo to.
Pre tych, co su rovnako "slepi" ako ja: za URL= nemaju byt uvodzovky " :-))

Zaujimave, ze pokial sa presmerovavalo na lokalny subor, chovalo sa to
"slusne", ale ak som zadal subor na inom serveri, zobrazil sa mi aktualny
adresar v ktorom bola stranka z ktorej som presmerovavanie vykonaval.
>                                         S pozdravem
>                                                 Dan Lukes

						Dakujem

Juraj Panko