Pruzkum na adrese http://vip.fce.vutbr.cz/pruzkum

Kamil Kukura kamil at unicom.cz
Tue Nov 5 09:36:54 CET 1996

Dosiel mi oznam o nejakom prieskume uzivatelov Internetu na adrese ako
je uvedene v subject. Mozna vyhra 50.000 Kc sa zdala celkom lakava tak
som navstivil spominanu stranku.
Co ma udivilo bolo, citujem:

Rodne cislo vylosovaneho vyherce bude oznameno 31.ledna 1997 na teto
strance Virtualniho informacniho parku. Tato informace spolecne se
zakladnimi vysledky pruzkumu bude rovnez publikovana v odbornem tisku
(konkretni tituly budou upresneny).

koniec citatu.
Ja osobne vaham ak mam dat svoje rodne cislo lekarovi alebo banke.
Rozhodne zverejnovat takuto osobnu informaciu ci uz pri nejakom
internet shoppingu (ako je to napr. na www.mamedia.anet.cz a tam
shop.net), alebo dokonca pri nejakom prieskume, kde este navyse tato
informacia bude verejne oznamena, sa mi zda za neprijatelne.

Kamil Kukura