ftp souboru

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Wed Nov 6 03:14:22 CET 1996

Dne  5 Nov 96 v 14:16, Dusan Malik uvedl(a):

> 1. REGET nadviaze tam kde skoncil, alebo iba zacne znovu stahovat od
> zaciatku - vlastne iba obnovi spojenie?
> 2. Podla mna je to i zalezitost FTP serveru. Dokazu to vsetky?
> 3. Ak vsetko ANO, tak existuju taky clienti i pre W3.x (W95) ?

    1. Pokusi se pokracovat kde skoncil. Otazka ovsem je, co mu vlastne zacne
podavat server. Uz jsem se potkal i schybnou implementaci, kdy server reget
neodmitnul, ale zacal soubor podavat od pocatku. Vetsinou ale bud prizna ze
to neumi nebo to zvladne spravne.
    2. Ano. Ne.
    3. Ano, neznamena to vsak, ze to umi vsechny. Treba posledni komercni
verzi WSFTP to umi.

                                                Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ