Zaznamnik

Kristof Petr kri at fce.vutbr.cz
Thu Nov 7 10:06:05 CET 1996

Peter Jasek wrote:

> Caute!
>
> Chcem si urobit z PC v ktorom mam faxmodemovu a zvukovu kartu tel.
> zaznamnik. Je to mozne? Ak ano poradte mi, prosim, ako to realizovat
> ak s tym mate niekto skusenosti.
>
> Very dik a dufam, ze to nie je az tak od veci, ze to davam do tejto
> konferencie.

Jestli mate obycejny modem bez "voice" moznosti a zvukovou kartu,
tak vi o reseni, ktere by vas mohlo zajimat.

Existuje takova mala ISA karticka, ke ktere pripojite modem a zvukovku
a ona to zaridi.

Vyvinula to jedna firma v Brne, jestli mate zajem, muzu Vam dat jejich
e-mail.

                          pk

P.S. Myslim ze existuji jine konference pro tyto dotazy.

--
| Kristof Petr                                        kri at fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |