Pruzkum uzivatelu Internetu v CR a SR

Vlastimil Vesely ves at fce.vutbr.cz
Thu Nov 7 14:52:17 CET 1996

At 09:36 5.11.1996 +0100, you wrote:
>Ja osobne vaham ak mam dat svoje rodne cislo lekarovi alebo banke.
>Rozhodne zverejnovat takuto osobnu informaciu ci uz pri nejakom
>internet shoppingu (ako je to napr. na www.mamedia.anet.cz a tam
>shop.net), alebo dokonca pri nejakom prieskume, kde este navyse tato
>informacia bude verejne oznamena, sa mi zda za neprijatelne.
>
>Kamil Kukura

Nekolik informaci k teto diskusi:

1. Rodne cislo vyherce bude oznameno bez uvedeni jmena.
2. Jak jinak chcete umoznit anonymni ucast a zamezit vicenasobnemu zapisu
(aby byla vetsi sance na vyhru)? Jak jinak vyherci oznamit, ze vyhral?
3. Ucast v pruzkumu je dobrovolna - podminky jsou dany predem.

         PRUZKUM UZIVATELU INTERNETU v CR a SR

       *                                         *
       *     http://vip.fce.vutbr.cz/pruzkum     *
       *                                         *

Pokud chcete ziskat zdarma souhrnne vysledky
a mit moznost vyhrat 50000 Kc (padesat tisic korun),
staci vyplnit WWW formular.

Tato stranka je soucasti Virtualniho informacniho parku
- WWW centra na VUT v Brne zamereneho na online marketing.

Omlouvame se tem, kterym tato zprava z duvodu "cross-postingu" uz prisla.

Zdravi

Vlastimil Vesely, Information Management Forum
Dpt. of Informatics, Technical University of Brno
Veveri 95, 66237 Brno, Czech Republic
tel: +42 5 7261262,251 secr.
E-mail: ves at fce.vutbr.cz
Visit VIRTUAL INFO PARK on http://vip.fce.vutbr.cz