Pruzkum uzivatelu Internetu v CR a SR

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Nov 7 15:31:12 CET 1996

On Thu, 7 Nov 1996, Vlastimil Vesely wrote:

> Nekolik informaci k teto diskusi:
>
> 1. Rodne cislo vyherce bude oznameno bez uvedeni jmena.
> 2. Jak jinak chcete umoznit anonymni ucast a zamezit vicenasobnemu zapisu
> (aby byla vetsi sance na vyhru)? Jak jinak vyherci oznamit, ze vyhral?
> 3. Ucast v pruzkumu je dobrovolna - podminky jsou dany predem.

Ano. A za techto predem znamych podminek je pruzkum neobjektivni, protoze
(dobrovolna) ucast v nem je ovlivnena prave temito podminkami. Jinymi
slovy, jeho pripadne vysledky, a tedy cely vyzkum, jsou nanic.

                             Bohumil Chalupa
P.S.
(V nejlepsim pripade je to pruzkum te mene rozumne ci mene opatrne casti
uzivatelu, kteri nevahaji davat sve rodne cislo komukoliv. Rozumnejsi lide
to neudelaji. Ty zase ceka druha stranka veci: Casem jim nekdo bude
vysledky nejakeho takoveho "pruzkumu" otloukat o hlavu a ptat se, proc oni
se neprizpusobuji tomu ci onomu, ale hlavne jakesi "vetsine", kdyz prece
vysledky pruzkumu zcela jasne napovidaji, ze...   :-))  :-(          )
(Tady uz to fakt konci.)