Pruzkum uzivatelu Internetu v CR a SR

Jaromir Dolecek dolecek at saruman.ics.muni.cz
Thu Nov 7 17:14:39 CET 1996

> Ano. A za techto predem znamych podminek je pruzkum neobjektivni, protoze
> (dobrovolna) ucast v nem je ovlivnena prave temito podminkami. Jinymi
> slovy, jeho pripadne vysledky, a tedy cely vyzkum, jsou nanic.

Jen dalsi vyzkum s vysledkem - 99% lidi pouziva MS produkty na pristup
na Web. Ale _kteri_ to jsou, uz nikde neni psano ...

>                              Bohumil Chalupa
> P.S.
> (V nejlepsim pripade je to pruzkum te mene rozumne ci mene opatrne casti
> uzivatelu, kteri nevahaji davat sve rodne cislo komukoliv. Rozumnejsi lide
> to neudelaji. Ty zase ceka druha stranka veci: Casem jim nekdo bude
> vysledky nejakeho takoveho "pruzkumu" otloukat o hlavu a ptat se, proc oni
> se neprizpusobuji tomu ci onomu, ale hlavne jakesi "vetsine", kdyz prece
> vysledky pruzkumu zcela jasne napovidaji, ze...   :-))  :-(          )
> (Tady uz to fakt konci.)

Mno tito rozumni uzivatele maji kraasnou moznost - uvest _jine_ rodne cislo
nez je jejich (treba 858575/XXXX) cokoliv co je dostatecne unikatni
aby rozlisilo jednotlive uzivatele, a co nemuze vest k jakemukoli zneuziti.
To same adresa. Ja osobne jen tak svoji adresu nedavam, protoze
nestojim o to, aby si me vytipoval nejaky zlodej. Nechal jsem jim
tam spravnou emailovou adresu, protoze me zajima, jak cely ten vyzkum dopadne,
a nakonec - daji se zjistit i jinak (viz posledni pripad s Infimou).
Napsal jsem tusim i spravne jmeno. Ale adresu a rodne cislo - nezlobte
se, ale to jsou osobni veci, ktere k verejnemu uziti nedavam. A ani
kdyz na me ceka zlate prase v podobe 50,000 (slovy padesat tisic) ;-)

Uvedomujete si, co vlastne VIP ziska za slib 50000 ? Adresar uzivatelu
internetu u nas, vcetne rodnych cisel, informaci o zamestnani, pracovnim
zarazeni, vydelku ... Kolik muzou mit takove informace cenu na trhu ?

--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at ics.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258