ftp souboru

vojtech at bajt.cz vojtech at bajt.cz
Fri Nov 8 03:32:43 CET 1996

Hi Malik!

 >Zkus napsat po preruseni a opetovnem navazani spojeni "reget soubor". Na
 >Unixu to funguje, mozna i v nekterych DOSovych ftp.

 Ma> Mozno ano, ale :

 Ma> 1. REGET nadviaze tam kde skoncil, alebo iba zacne znovu stahovat od
 Ma> zaciatku - vlastne iba obnovi spojenie?

Navaze tam, kde skoncil.

 Ma> 2. Podla mna je to i zalezitost FTP serveru. Dokazu to vsetky?

Ne, Win NT FTP server to nedokaze. Jinak neznam UNIXovy, ktery by to
nezvladl. Nevim, jak je na tom interni z DOSoveho NCSA Telnetu.

 Ma> 3. Ak vsetko ANO, tak existuju taky clienti i pre W3.x (W95) ?

Existuji. Napriklad CuteFTP, a mozna to podporuji i nekteri dalsi.
BTW: Neni mi jasne, proc to jeste neni napr v Netscape Navigatoru.

Vojtech.

... Women do come with instructions; ask them.
___ Blue Wave/QWK v2.12