Fr-eeBSD & IPX/SPX

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Nov 8 09:19:47 CET 1996

Takhle mi to snad filter neodfiltruje ...
Mozna by pomohlo mit pri filtrovani podminku ze -free- je samostatne slovo.

>     Chci pouzivat pro pristup do Inetu stroj, na kterem pobezi Fr-eeBSD,
> ale bohuzel tato masina si musi rozumet i s IPX/SPX. Jaky ma Fr-eeBSD vztah
> k uvedenemu protokolu ? Ve Fr-eeBSD handbook neni o nem ani slovo.

    Vztah Fr-eeBSD a IPX/SPX je pomerne nova zalezitost. Nevim co presne mate
na mysli tim "rozumet s", ale Fr-eeBSD neobsahuje samo o obe zadnou aplikaci,
ktera by IPX pouzivala. Pouze IPXRouted, ktery umoznuje routing tohoto
protokolu. Jedinny dostupny IPX produkt, o kterem vim, je komercni (tusim ze
poskytuji demo funkcni nejakou dobu) a to je Fr-eeBSD implementace Novell
serveru a klienta. Podivejte se ostatne na www.netcon.com sam ...

Jinak, informace si muzete cermat na www.cz.freebsd.org, nebo (sunsite je ted
casto nedostupny) na www.de.freebsd.org nebo, pokud vam neni lito linek, primo
u zdroje - www.freebsd.org. Pripadne news://comp.unix.freebsd.*

                                                            Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ