Off-line browser ?

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Nov 8 09:35:24 CET 1996

Dne  7 Nov 96 v 10:20, Dusan Malik uvedl(a):

>  1. Nepomohlo by u Grab..... nainstalovat ho napr. pod datumom 31.12.1999, u
> niektorych prg sa takto da predlzit

Treba by to i pomohlo, ale co napriste neposilat navody na nezakonne a
neeticke konani (i kdyz bezne) do konference ?
Navic cela ta otazka je na (nebo spis za) hranici off-topic pro konferenci
O SPRAVE site Internet.

                                   Mejte se
                                                    Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ