Zaznamnik

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Fri Nov 8 16:27:09 CET 1996

Peter Jasek wrote:

> Caute!
>
> Chcem si urobit z PC v ktorom mam faxmodemovu a zvukovu kartu tel.
> zaznamnik. Je to mozne? Ak ano poradte mi, prosim, ako to realizovat
> ak s tym mate niekto skusenosti.

modem musi podporovat VOICE.
Pro UNIXy je nap. program ZyXEL ( pod stejnojmeny modem ZyXEL
1469,Omni,ZyXEL 2864).
Pri problemch se ozvete :-).Jde o f-ree SW dostupne vcetne src.
Pekne je,ze pod Linuxem jde soucasne mit reba i
http,ftp..server,X-Server a normalne pracovat.
(P90/16MB RAM).

K nalezeni tusim na sunsite(posledni verze je 1.6)

dasi snad mgetty

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr