Pruzkum uzivatelu Internetu v CR a SR

Vlastimil Vesely ves at fce.vutbr.cz
Fri Nov 8 16:41:39 CET 1996

At 11:58 8.11.1996 +0100, you wrote:
>2. pruzkum a loterie v jednom je nefunkcni a mozna i neseriozni bastard

Nemam rad silna slova bez silnych argumentu, ale neberu Vam pravo vyjadrit
svuj nazor.
Mozna by to bez ceny bylo "serioznejsi", ale drzme se reality. Prestoze
vyplneni dotazniku zabere jen nekolik minut, velmi tezko se bude bez podobne
motivace ziskavat reprezentativni vzorek.

>3. jsou jiste objektivni udaje o uzivatelech, ale ty jsou obchodnim tajemstvim
>provideru, kteri by mozna neco uvolnili, ale za urcitych zaruk

Rekl bych spise - za urcitych financnich podminek - a jsme zase u toho.
Jen tak mimochodem - co vedi provideri o jednotlivych uzivatelich WWW -
napr. v ramci jedne pripojene organizace?

>Pouzijeme-li k dobremu cili spatnych prostredku, prestava byt cil dobrym.
>Jan Wagner

Stale mi u tech negativnich stanovisek chybi doporuceni lepsich prostredku.
Idealni reseni jsou nadherna vec, prinosnejsi se mi vsak jevi soutez o co
nejlepsi vysledek v ramci nedokonalosti sveta.

Hezky vikend preje

Vlastimil Vesely, Information Management Forum
Dpt. of Informatics, Technical University of Brno
Veveri 95, 66237 Brno, Czech Rep.
tel: +42 5 7261262,251 secr.
E-mail: ves at fce.vutbr.cz
VIRTUAL INFO PARK on http://vip.fce.vutbr.cz