pronajem WEB serveru

Adam AHA Hauner ahauner at satyr.zcu.cz
Sat Nov 9 13:00:05 CET 1996

On Fri, 8 Nov 1996, Daniel Martinek wrote:

> Hledam WEB server, kde bych si mohl vystavit sve stranky za rozumnou
> cenu( tim myslim tak 200,- za mesic ). Staci mi pouze 500kB diskoveho
> prostoru. Jedna se o vystavku mych praci v oblasti pocitacove grafiky
> - moje hobby.

*** Jsem take grafik =) a momentalne mam galerii na Webu (nemyslim tim jen
prace moje, ale i jine). Nyni se snazim presunout do oblasti komercni a
jsem v jednani s 2 sponzory. Pokud byste mel chut risknout i mesicni
cekani, mohl byste byt odmenen miste zadara v ramci galerie.

   Zkuste se juknout na: http://demeter.zcu.cz/gallery/

Jednalo by se o neco podobneho.

                                                AHA

Adam Hauner (AHA)