Problem s Exchange z Windows95

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Mon Nov 11 17:41:09 CET 1996

Dne 11 Nov 96 v 15:19, napsal(a) Ludek Babor:

> 1) Ve vlastnostech zpravy v Exchange si zaskrtne polozku "Potvrzeni o
> doruceni" a "Potvrzeni o precteni". Potvrzeni o doruceni prijde bez
> problemu, potvrzeni o precteni neprijde.

Pred nejakou dobou jsem po verejnosti chtel, aby mi nekdo takovou
zpravu poslal. Tehdy se nikdo neozval, muzes alespon ted ty?

> zpravy. Jeho odpoved si prectu cesky bez problemu, ale text puvodni zpravy
> je zkomoleny.
> Podle toho, jak jsem se koukal to vypada, jakoby Exchange prekodoval do
> MIME i to, co uz v MIME je.
> Napr. v puvodnim textu je znak á (a s carkou), cili do MIME se to prevede
> jako 3 znaky (=E1). Kdyz dam v Exchange Reply, tak to vypada, jako by se
> pokusil prekodovat i ten znak = (rovnitko), takze vysledek je =3DE1, cili
> na obrazovce se objevi =E1.

Asi bych se koukl na nejake nastaveni, a pouziva ten sef skutecne
funkci Odpovez anebo odpovida pomoci Forward? To mne jen tak napadlo
z analogie s Pegasem.

----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Technical University of Brno;
        Fac. off Electrical Engineering and Computer Science
        Department of Computer Science and Engineering
        Božetěchova 2; CZ-61266 Brno; Europe; Earth
tel: +42-5-7275-222; +42-5-43167-322  fax: +42-5-41211141
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Fido: 2:421/13.7