Cisco + linux, zacykleni

Ing. Jan Lan lan at pisek.anet.cz
Wed Nov 20 12:01:35 CET 1996

		Hi all,

	Mame tady nasledujici problem. Delame tady takovy maly uzel a pro
vlastni potreby tu mame vlastni domenu. Pro potreby uzlu je tady cisco 500
a pro routovani do nasi domeny je tady pouzit Linux. Vsechno je celkem v
pohode az do okamziku, kdy se ty dva stroje zacykli (jeden smeruje na
druheho a naopak) a nepomuze nic jinyho nez reboot obou. To zacykleni
nastane nejspis nahodne. Neprisel jsem na to, v cen by mohl byt problem.

	Na linuxu je nasledujici routovaci tabulka (staticky routovani)

pisek:~# /sbin/route
Kernel routing table
Destination     Gateway     Genmask         Flags MSS    Window UseIface
194.108.69.64   *           255.255.255.224 U     1500   0        7 eth0
194.108.69.96   *           255.255.255.224 U     1500   0        8 eth1
loopback        *           255.0.0.0       U     3584   0        7 lo
default         cisco.sps-pi.hi *           UG    1500   0      152 eth0

	no a na ciscu je rozbehnutej OSPF (ne ze bych ho moc chapal, ale
pri konfiguraci se na vsechno zeptal).

No a ted finale. Nevite nekdo cim by to cykleni mohlo byt ?

		Honza.

   |            Ing. Jan Lan              |
   |        Network  administrator        |
   | SPS Pisek, lan at pisek.anet.cz         |
   |            lan at pisek.sps-pi.hiedu.cz |