Bezpecnostni dira v Sendmailu (az do verze 8.8.2)

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Wed Nov 20 17:08:51 CET 1996

On Wed, 20 Nov 1996 Martin.Postulka at cerge.cuni.cz wrote:

> Tyka se to i rady 5.67 ?

Je to pravdepodobne. A v kazdem pripade se rady 5.x tyke nekolik dalsich
der v bezpecnosti, ktere od doby teto prastare verze do soucasnosti byly
objeveny (prostudujte si archiv skupiny CERT).

Ja osobne doporucuji prechod na novejsi verzi 8.8.3 nebo 8.8.3/IDA-1.6
(podle toho, zda pouzivate nebo nepouzivate IDA).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html