OS/2 Warp 3.0 a sit

Petr Vejsada pedro7 at mbox.vol.cz
Thu Nov 21 00:08:07 CET 1996

          Ahoj,

Ales Fidransky student pise tvorovi jmenem All:

 AFs>   Prave jsem instaloval OS/2 Warp 3.0 a zjistil jsem, ze nema
 AFs> zadnou podporu site. Takze jsem se chtel zeptat, co je treba
 AFs> nainstalovat, aby mi behala sit Novell a TCP/IP. A jeste, kde se
 AFs> to da sehnat.                                        Diky,

Warp 3.0 se dodava v nekolika modifikacich, a to modry (s Win-OS/2), cerveny
(bez Win-OS/2) a tyto 'barvy' dale jako zakladni warp (bez podpory siti), Warp
Connect (Podpora TCP/IP, netbeui, IPX) s genialnim MPTS, takze do toho lze
vlastne zabudovat jakykoli protokol si vzpomenes. Dale se prodava Warp Server.
Zrejme mas OS/2 NEconnect, takze mozno pouzit freetcp, coz je k nalezeni na
hobbes.nmsu.edu. Nikdy jsem to ale nevidel v chodu, pouzivam OS/2 od Connecta
vyse.

                         Ahoy

                                        Petr

---