OS/2 Warp 3.0 a sit

xhajt03 at vol.cz xhajt03 at vol.cz
Thu Nov 21 18:36:26 CET 1996

In <29356681 at p0.f48.n420.z2.fido.cz>, Petr Vejsada <pedro7 at mbox.vol.cz> writes:

>Warp 3.0 se dodava v nekolika modifikacich, a to modry (s Win-OS/2), cerveny
>(bez Win-OS/2) a tyto 'barvy' dale jako zakladni warp (bez podpory siti), Warp
>Connect (Podpora TCP/IP, netbeui, IPX) s genialnim MPTS, takze do toho lze
>vlastne zabudovat jakykoli protokol si vzpomenes. Dale se prodava Warp Server.
>Zrejme mas OS/2 NEconnect, takze mozno pouzit freetcp, coz je k nalezeni na
>hobbes.nmsu.edu. Nikdy jsem to ale nevidel v chodu, pouzivam OS/2 od Connecta
>vyse.

 Jen dve male poznamky:
1) Novell Netware requester pro OS/2 je soucasti Novellu, novejsi verze lze
najit leckde na Internetu, ale lhal bych, kdybych tvrdil, ze si pamatuji nejake
konkretni misto. V pripade potreby to asi budu schopen najit. Take nekde mam
par poznamek k instalaci vyse zmineneho baliku FreeTCP.
2) K tem verzim u Warpa 3.0 - v nove verzi 4.0 uz je to vsechno slouceno
dohromady (tzn. je obsazena podpora sitovani i Win-OS/2).

                      S pranim krasneho dne

                                               Tomas Hajny, XHajT03 at mbox.vol.cz