Struktura ROBOTS.TXT ?

Jiri Polach jiri.polach at jh-inst.cas.cz
Fri Nov 22 12:32:03 CET 1996

Nekolikrat  se  uz  v  ruznych  konferencich  hovorilo  o  souboru
ROBOTS.TXT. Pokud  jsem to dobre  pochopil, jde o  moznost spravce
WWW serveru regulovat pristup  vyhledavacich robotu k publikovanym
souborum.  Nikde  jsem  ale  nezjistil,  jaka  je struktura tohoto
souboru, tj. co se tam ma/muze napsat a jak. Kde je mozne si o tom
precist vic ?

Diky.

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ