URL bez lomitka (Re: Zajimavy problem s IE 3.0 CZ)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Nov 25 14:53:48 CET 1996

On Mon, 25 Nov 1996, Martin Bily wrote:

> Zalezi take na vlastnostech serveru. Pokud dostane URL bez
> zaverecneho lomitka, muze ohlasit chybu, sam od sebe poslat
> (hlavni) stranku a nebo klientovi poslat redirect, ve kterem
> je pozadovane URL, ale se zaverecnym lomitkem.
> Nejsem si v tuto chvili bez konzultace s manualy jist, zda
> v tomto smeru probihal nejaky historicky vyvoj, nebo zda
> nektera varianta je povazovana za jedinou spravnou.

Ano, je to tak. A z techto trech variant bych se osobne snazil vyhnout te
druhe. Take proto, ze si pak uzivatel mysli, ze vidi neco jineho, nez vidi.
Pokud jde o prvni moznost - ohlaseni chyby, asi nelze serveru/spravci
branit, aby tuto moznost pouzival; takova stranka opravdu neexistuje.
Za nejlepsi pak samozrejme povazuji moznost treti, presmerovani na spravny
dokument. Uzivateli se v prislusne radce (pokud ji pouziva) zobrazi
spravny URL dokumentu, ktery dostal. Ma ho pak tim padem spravne napr. i
v bookmarks ap.

  Zdravi
               Bohumil Chalupa