Spojeni 2 pocitacu

Káèerek Tomá? kacerek at lania.cz
Tue Nov 26 20:16:54 CET 1996

----------
Od:	Dusan Malik[SMTP:malik at mbox.bts.sk]
Odesláno: 	25. listopadu 1996 8:50
Komu:	net at cs.felk.cvut.cz
Pøedmìt: 	RE: Spojeni 2 pocitacu

>Sender: owner-net at cs.felk.cvut.cz
>Date: Sun, 24 Nov 1996 18:42:11 +0100
>From: Káèerek Tomá? <kacerek at lania.cz>
>To: "'net at cs.felk.cvut.cz'" <net at cs.felk.cvut.cz>
>Subject: RE: Spojeni 2 pocitacu
>
>       > mam jeden problem, ktery nesouvisi primo s konferenci, ale snad mi
>
>Podivej se po LANTASTIC ZERO
>

>Attachment Converted: C:\EUDORA\SSVT7.FOL\RESpojen
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Pri niektorych mailoch dostanem i takyto pripojeny subor, o ktorych som
presvedceny, ze ich autor vedome neposiela.
Ich nazov je cast SUBJ a ked sa clovek do nich podiva, tak tam je spusta
necitatelnych znakov plus citatelne pasaze
ako napr.
- adresa konferencie
-cast textu správy
- IPM.Microsoft Mail.Note
Preco to  je. Mam tusenie, ze autor mailu ma nieco mozno nespravne
nastavene. Alebo sa mylim?

Zdravi                                                 Malik

Je to ode mne, ale nemam tuseni cim to je. Odpovidam po prihlaseni do konfer. via IE 3.0CZ
Tom