NN<->DNS

Ing. Ivan Volny volny at brn.pvt.cz
Wed Nov 27 17:18:33 CET 1996

On Wed, 27 Nov 1996, Dusan Malik wrote:

> Dobry den!
>
>         Mam urcity problem, ale nejde o zivot, da sa to vydrazat. V Netscape
> obcas pri pokuse z WWW stranky sa dostat
> na URL ktora je na nej uvedena mi NN zahlasi, ze Netscape nie je schopny
> lokalizovat uvedeny server a ze k nemu
> neexistuje DNS. Ak si tu istu URL napisem v okne OPEN vsetko prebehne v
> pohode. Vie niekto cim to je?
>
> Pozivam WIN 3.1, NN Gold, proxy cache.

Toto mi delal CERN proxy cache servr. Pokud se browser zepta na URL
stroje, jehoz IP adresu nema DNS server, ktereho se pta proxy, tak
preklad trva dele a CERN asi nepocka a vrati, ze nemuze najit hosta. Kdyz
se za chvili da na browseru Reload, odpoved na DNS dotaz mezitim dosla a
je v cache a proxy se spoji s danym serverem a vse je OK. Ale mozna to
neni Vas problem, jestli neuspejete s kliknutim ani po chvili a musite napsat URL
rucne. Pak nevim.
Nezjistil jsem dosud, jak CERN httpd od tohoto chovani odradit.

				Ivan Volny