Bootp

Marek Andricik andricik at oko.fei.tuke.sk
Thu Nov 28 10:42:54 CET 1996

Tomas Hnetila wrote:

> Pomohlo pouziti starsi verze NCSA telnetu. Na cislo verze uz si ale
> nevzpomenu, ale pokud Vam to pomuze pokusim se to zjistit.

Ked uz sme pri tom NCSA telnete... Nevie niekto, kde by som mohol
najst NCSA telnet, ktory by sa vedel dohovorit s ssh? Nieco som kedysi
davno cital o takto upravenom telnete (vraj niekde v Polsku) ale
zatial sa mi ho nepodarilo najst. Dik za pomoc.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-    andricik at oko.fei.tuke.sk, http://oko.fei.tuke.sk/~andricik