Fast CGI

Michal Muhlpachr michalm at brn.pvt.cz
Thu Nov 28 12:21:16 CET 1996

On Thu, 28 Nov 1996, Jiri Glumbik wrote:

>      Dobry den !!
>
>   Zajimaly by mne vase zkusenosti s FastCGI rozhranim pro WWW
> aplikace.
>
>   Je tento interface perspektivni ?

Podle mych zkusenosti je to nejperspektivnejsi interface (technologicky).
Resi spoustu neduhu CGI i proprietalni API web serveru.
Zalezi na tom, zda se ujme u producentu SW (zatim jen doufam, ze ano).

>   Pokud ne, existuje nejake jine rozhrani, ktere by se mohlo
>   stat standardem podobne jako CGI ?

Nevim o zadnem jinem nez FCGI.

>   Lze jej pouzit pro Microsoft IIS, Website ? (pripadne jak) ?

Jedine servery se keterymi mi to fungovalo jsou ty, ktere jsou uvedeny na
http://www.fastcgi.com/

S pozdravem

email: michalm at brn.pvt.cz     tel:+42-5-7269424
PVT a.s., Veveri 102, 659 10 Brno, Czech Republic