NN<->DNS

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Thu Nov 28 13:31:19 CET 1996

At 16:03 27.11 1996 +0100, =?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr_Solnick=FD?= {Vladimir
Solnicky} wrote:

>A problem nenastane, kdyz se primo zada jmeno do okenka Open? Pokud se

Povodne som to riesil napisanim URL do Open. Zistil som ale,  ze to ide
vyriesit opakovanim pokusu..

>vzdy vyresi pri opakovanem pokusu, mohlo by jit o ,,neochotu`` cekat, az
>se proleze cely strom DNS (coz muze nekdy nastat, kdyz jde o v dane
>oblasti nepouzite jmeno). Nevim ale, zda by chyba byla u NN nebo by mohla

Uz sa mi stalo, ze to urobil i na teraz pouzivanu domovsku stranku
providera. Isiel som na tu URL zo servera ktory
je ak sa nemylim vzdialeny od neho par metrov a ich adresy su bezpecne v DNS.