POZOR! Internet virus!

Ing. Ivan Volny volny at brn.pvt.cz
Fri Nov 29 15:26:29 CET 1996

On Fri, 29 Nov 1996, Karel Maly wrote:

> ---------- Forwarded message ----------
> Date: Tue, 26 Nov 1996 15:10:19 GMT
> From: Martin Horak <martin.horak at vslib.cz>
> To: Multiple recipients of list <cz-net-announce at bajt.cz>
> Subject: (Fwd) POZOR! Internet virus!

......smazano.......

IMHO toto je virus. Ta zprava. Taky jsem ji dostal uz pred delsi
dobou v anglictine z USA. Siri se dale a dale. Pokud jste ji jiz
forwardovali dale, prispeli jste k sireni.
Navic obsah....
Nejen ze pri expanzi (ne pri spusteni) slibuje znicit data na disku, coz
je divne a nevim, jak by to chtel delat, ale
co by delal s temi modemy - preprogramoval firmware? Proc jenom 14.4 a
vyse? Zeby prave, ze nektere 14.4+ modemy maji firmware ve Flash pameti?

Dale vety:
> Nie je znamy sposob ochrany proti nemu

mi pripominaji princip her Pyramida, Letadlo a spol.
Totez Good Times....
				Ivan Volny