Omluva

Rolf Fleischhans rfl at pha.pvt.cz
Tue Oct 1 08:24:52 CEST 1996

----------
From: 	Dan Ohnesorg, admin of POWER[SMTP:dan at feld.cvut.cz]
Sent: 	30.září 1996 18:41 odp.
To: 	net at cs.felk.cvut.cz
Subject: 	RE: Omluva

> Jiz predem se omlouvam vsem, kterym prave ted hnu zluci. Nevidim nic spatneho na tom, ze firmy, ktere nejakym zpusobem souvisi s Internetem,
> inzeruji v konferenci. Me to pripada zajimave a at je to Microsoft, DEC, Netscape, IBM i dale jsem rad, ze se o tom dovidam touhle cestou a rychleji
> nez inzeratem v casopise. Jestli to vsak nepatri do teto konference primlouval
> bych se za to zridit jinou, urcenou prave k temto ucelum.

Za prve: Neni na skodu nepouzivat radky delsi 80 znaku, ne kazdy to
pak bez problemu precte.

Za druhe. Hnul jste mi zluci a omluva to nespravi. Jste zrejme jediny
v teto konferenci, kdo ma takoveto nazory a tak byste snad mohl
vetsine 500 ucastniku ustoupit. Jak doklada prilozeny dopis, vynaty z
me dnesni korespondence s BSA, povazuje nekdo na PVT takoveto chovani
za do te miry normalni, ze jej radi kazdemu zakaznikovi a tim jej,
minimalne v mych ocich, poskozuje.

JA> Dovoluji si Vas upozornit, ze posilani nevyzadanych reklamnich zprav
JA> do konferenci je proti etice a ze nadale budu proto kazdeho
JA> upozornovat na Vase nevhodne chovani. Rozhodne nikdy nevyuziji
JA> Vasich sluzeb.

BSA: Nechapeme vase nevhodne chovani, udelali jsme jen to, co nam poradil
BSA: na  service provider - PVT a verime, ze ani my nikdy nevyuzijeme vase
BSA: sluzby.

zdravim
dan
DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.

Nechtel jsem nikoho urazit - na konci meho prispevku je napsano
"jestli to vsak nepatri do teto konference" to znamena, ze se klidne
podridim vetsine. To co jsem napsal, jsem napsal proto, abych
vyprovokoval zalozeni podobne konference. Myslim si, ze nejsem jediny
z komercni sfery, ktery by tuto konferenci privital. Jestli podobna existuje
muzete mi nekdo napsat jeji nazev a adresu?
Jinak nechapu takove rozhorceni pri srovnani nekterych "flame war",
ktere se odehravaji na teto konferenci.....

				Zdravi Fleischhans

Rolf Fleischhans                                 phone: 42 2 68 49 122-4
WAN Manager                                    fax:        42 2 68 49 302
PVT a.s.                                             e-mail:  rfl at pha.pvt.cz
Kovanecka 2124
190 00 Prague 9
Czech Republic