Omluva

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Tue Oct 1 08:53:02 CEST 1996

Dne  1 Oct 96 v 8:24, napsal(a) Rolf Fleischhans:

> Nechtel jsem nikoho urazit - na konci meho prispevku je napsano
> "jestli to vsak nepatri do teto konference" to znamena, ze se klidne
> podridim vetsine. To co jsem napsal, jsem napsal proto, abych
> vyprovokoval zalozeni podobne konference. Myslim si, ze nejsem jediny
> z komercni sfery, ktery by tuto konferenci privital. Jestli podobna existuje
> muzete mi nekdo napsat jeji nazev a adresu?
> Jinak nechapu takove rozhorceni pri srovnani nekterych "flame war",
> ktere se odehravaji na teto konferenci.....

Ty "flame war" jsou k veci - ve svem dusledku pomahaji zlepsovat
provoz SITE. Pokud se bude dva mesice diskutovat o pouzivani cestiny
a nic se nedohodne, tak to prece jen bude mit kladny efekt - vice
lidi se dozvi ze to jde a jak to jde.

Naproti tomu v tomto pripade slo o nevyzadanou, obtezujici reklamu.
Uzivatele SITE, kteri si spojeni plati z vlastni soukrome kapsy
(samozrejme, ti co plati ze sve podnikatelske take) se mohou pravem
citit poskozeni, protoze vlastne za prijem reklamy museji platit.
Pokud po takovychto krocich budou na nekterych uzlech ignorovany
dopisy s puvodem *infima.cz, bude to jen pochopitelne (a do jiste
miry spravne).

Mimochodem, srozumitelnosti posty prospiva, kdyz v pripade odpovedi
na dopis neopakujete cely dopis ale jen NUTNE CASTI. Take je velmi
vhodne si v postovnim programu ZAPNOUT moznost komentovat kopirovane
radky, nejlepe znakem '>'. Ctenar pak snadno pochopi, co jste napsal
vy a co nekdo jiny. Navic, nektere oblibene postovni programy - jako
trebas Pegasus Mail - barevne odlisuji komentovany text od vaseho.

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |