Omluva

Petr Snajdr mysnajdr at vszbr.cz
Tue Oct 1 11:24:51 CEST 1996

Pavel Satrapa wrote:

> [...]
spatneho na tom, ze firmy, ktere nejakym zpusobem souvisi s Internetem,
DEC, Netscape, IBM i dale jsem rad, ze se o tom dovidam touhle cestou a
rychleji

> Zrejme jste nepochopil jemny rozdil mezi nasledujicimi dvema modely
chovani

> (1) Inzeruji produkt, informace, WWW stranky nebo neco podobneho v
>     konferenci (konferencich), ktere tematicky souvisi s inzerovanou
>     veci. Univerzalne lze pouzit napr. announce at cs.felk.cvut.cz,
>     mozna tez www-commerce at bajt.cz a pripadne tematicky odpovidajici
>     konference.
>
> (2) Inzeruji produkt do vsech konferenci v republice bez ohledu na
jejich
>     tema.

17.2 Jak prilakat ctenare ?

 odpoved zni:snadno.vytvorite novy server,zaregistrujete jej v seznamu
domacich zdroju (viz.str.62) a ohlasite jeho existenci ve vhodnych
konferencixh (nabizi se net at cs.felk.cvut.cz a
www-l at lanprojekt.cz).Uzivatele se jiste prijdou na vas server podivat ...

str.204.World-Wide Web pro ctenare,autory a misionare,Pavel Satrapa 1996

To neni uplne to same i kdyz uznavam,ze vznik knihy a  je starsi IMHO nez
vznik net@ FAQ :-)

>  Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
>  E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
>  Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
>  Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic

8-)

--
S pozdravem
    Petr Snajdr