Omluva

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Oct 1 13:03:30 CEST 1996

> 17.2 Jak prilakat ctenare ?
>
>  odpoved zni:snadno.vytvorite novy server,zaregistrujete jej v seznamu
> domacich zdroju (viz.str.62) a ohlasite jeho existenci ve vhodnych
> konferencixh (nabizi se net at cs.felk.cvut.cz a
> www-l at lanprojekt.cz).Uzivatele se jiste prijdou na vas server podivat ...
>
> str.204.World-Wide Web pro ctenare,autory a misionare,Pavel Satrapa 1996
>
> To neni uplne to same i kdyz uznavam,ze vznik knihy a  je starsi IMHO nez
> vznik net@ FAQ :-)

DOST dobre rypnuti  :-)

Nicmene se domnivam, ze jsem rikal a rikam porad to same: nove veci se
maji ohlasovat ve VHODNYCH konferencich. V dobe psani knihy zadne
univerzalne doporucitelne vhodnejsi nez net a www-l nebyly (alespon se
domnivam).

Dluzno priznat, ze ja nepovazuji za tak strasnou tragedii oznameni noveho
WWW serveru do konference net. Dnes sice jiz jsou vhodnejsi (announce),
ale souvisi to s problematikou Internetu. Zcela kategoricky vsak
nesouhlasim s rozesilanim reklamy na vsechny strany, jak to predvedla
Infima. Proti tomu jsem vzdy vystupoval, vystupuji a vystupovat hodlam.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic